Mějte přehled o odpracovaných hodinách pomocí aplikace Toggl
![](https://www.suchanova.cz/wp-content/uploads/2020/03/Blog-Featured-Image-1-1.png)
Každý, kdo je odměňován na základě hodinové mzdy, musí zaznamenávat čas, který stráví na zadaném projektu nebo úkolu, aby pak klientovi mohl předložit přesný výpis toho, na čem a jak dlouho pracoval.
Běžně se dají použít tabulkové programy jako Microsoft Excel nebo online tabulky Google Sheets, ale v dnešní době již existují modernější a jednodušší možnosti! Seznamte se s aplikací Toggl Track.
Jednoduché sledování času a přehledné reportování. Nejen to je aplikace Toggl, která nabízí online služby pro sledování a vykazování času prostřednictvím webových stránek spolu s mobilními a desktopovými aplikacemi.
Zadejte název činnosti, kterou provádíte, přiřaďte ji k novému či již existujícímu projektu a klientovi a stihněte tlačítko start (ikona play). To je vše, tak je to jednoduché. Zahájení nového záznamu času nebo pokračování v již rozpracovaném záznamu předchozí úlohy je pouze na jedno kliknutí.
![](https://www.suchanova.cz/wp-content/uploads/2021/03/Web-Timer-1024x664.png)
Pomocník pro zapomnětlivé
Zapomněli jste spustit časovač? Aplikace vám připomene, když svůj čas nezaznamenáváte. Zapomněli jste zastavit časovač? Toggl detekuje dobu nečinnosti a umožňuje vám později rozhodnout, co s tím dělat.
![](https://www.suchanova.cz/wp-content/uploads/2021/03/Web-Calendar-1024x664.png)
Přehledné reporty
Všechny záznamy pak můžete převést do přehledného reportu. Aplikace Toggl vám umožňuje snadno filtrovat data sledování času a zobrazovat informace, které potřebujete. Ať už potřebujete data za určité období, pro určitého klienta nebo zkontrolovat záznam času některého z vašich spolupracovníků. Všechny reporty lze exportovat do Excelu, CSV nebo PDF.
![](https://www.suchanova.cz/wp-content/uploads/2021/03/Web-Reports-1024x664.png)
Lepší organizace času
Aplikace vám může také pomoci s organizací vašeho času díky různým technikám (např. technice Pomodoro, která využívá časovače k rozdělení úkolů na části tradičně 25 minut dlouhé a oddělené krátkými přestávkami – princip metody spočívá v myšlence, že časté přestávky zlepšují duševní čilost) pomocí automatických připomenutí.
Propojení s dalšími aplikacemi, které používáte
Aplikaci Toggl můžete propojit s více než 100 integracemi aplikací. Integrace vloží časovač do jakéhokoli webového nástroje a umožňuje rychlé sledování produktivity v reálném čase se všemi daty uloženými na vašem účtu. Ať už používáte Trello, Asanu, Todoist, Jiru nebo jiný z integrovaných nástrojů, začněte měřit čas bez otevření nové karty prohlížeče. Menší pohyb mezi stránkami znamená méně rozptýlení.
Osobně tuto aplikaci využívám šestým rokem a už si nedokáži představit život bez ní. Myslím, že i na klienty působí lépe, když jim pošlete přehled odpracovaného času dle jednotlivých projektů v grafické a srozumitelné podobě. Působí to důvěryhodněji než když pošlete jen počet hodin bez podkladů, nehledě na to, že díky grafickému a přehlednému reportu vystupujete jako profesionál, co říkáte?