Mějte přehled o odpracovaných hodinách pomocí aplikace Toggl

Mějte přehled o odpracovaných hodinách pomocí aplikace Toggl

Každý, kdo je odměňován na základě hodinové mzdy, musí zaznamenávat čas, který stráví na zadaném projektu nebo úkolu, aby pak klientovi mohl předložit přesný výpis toho, na čem a jak dlouho pracoval.

Běžně se dají použít tabulkové programy jako Microsoft Excel nebo online tabulky Google Sheets, ale v dnešní době již existují modernější a jednodušší možnosti! Seznamte se s aplikací Toggl.

Jednoduché sledování času a přehledné reportování. Nejen to je aplikace Toggl, která nabízí online služby pro sledování a vykazování času prostřednictvím webových stránek spolu s mobilními a desktopovými aplikacemi.

Zadejte název činnosti, kterou provádíte, přiřaďte ji k novému či již existujícímu projektu a klientovi a stihněte tlačítko start (ikona play). To je vše, tak je to jednoduché. Zahájení nového záznamu času nebo pokračování v již rozpracovaném záznamu předchozí úlohy je pouze na jedno kliknutí.

Pomocník pro zapomnětlivé

Zapomněli jste spustit časovač? Aplikace vám připomene, když svůj čas nezaznamenáváte. Zapomněli jste zastavit časovač? Toggl detekuje dobu nečinnosti a umožňuje vám později rozhodnout, co s tím dělat.

Přehledné reporty

Všechny záznamy pak můžete převést do přehledného reportu. Aplikace Toggl vám umožňuje snadno filtrovat data sledování času a zobrazovat informace, které potřebujete. Ať už potřebujete data za určité období, pro určitého klienta nebo zkontrolovat záznam času některého z vašich spolupracovníků. Všechny reporty lze exportovat do Excelu, CSV nebo PDF.

Lepší organizace času

Aplikace vám může také pomoci s organizací vašeho času díky různým technikám (např. technice Pomodoro, která využívá časovače k rozdělení úkolů na části tradičně 25 minut dlouhé a oddělené krátkými přestávkami – princip metody spočívá v myšlence, že časté přestávky zlepšují duševní čilost) pomocí automatických připomenutí.

Propojení s dalšími aplikacemi, které používáte

Aplikaci Toggl můžete propojit s více než 100 integracemi aplikací. Integrace vloží časovač do jakéhokoli webového nástroje a umožňuje rychlé sledování produktivity v reálném čase se všemi daty uloženými na vašem účtu. Ať už používáte Trello, Asanu, Todoist, Jiru nebo jiný z integrovaných nástrojů, začněte měřit čas bez otevření nové karty prohlížeče. Menší pohyb mezi stránkami znamená méně rozptýlení.

Osobně tuto aplikaci využívám šestým rokem a už si nedokáži představit život bez ní. Myslím, že i na klienty působí lépe, když jim pošlete přehled odpracovaného času dle jednotlivých projektů v grafické a srozumitelné podobě. Působí to důvěryhodněji než když pošlete jen počet hodin bez podkladů, nehledě na to, že díky grafickému a přehlednému reportu vystupujete jako profesionál, co říkáte?

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *